
Medewerker inkoopadministratie

Medewerker inkoopadministratie
Als medewerker inkoopadministratie werk je samen met de inkoper aan het inkoopproces en zorg je dat materialen en diensten op tijd, kwalitatief en veilig beschikbaar zijn op onze projecten. Zo bouw jij mee aan de mooiste projecten in de utilitaire en woningbouw en daarmee aan geluk; voor onze opdrachtgevers, bouwpartners, collega’s én de gebruikers van de gebouwen die we bouwen.
Jij ondersteunt bij het opstellen van inkoopcontracten, het houden van evaluaties en zorgt ervoor dat inkoopafspraken op het juiste moment bij de juiste mensen in de agenda staan. Daarnaast lever je de juiste input voor verschillende rapportages aan, genereert rapportages via MS-Office en verwerkt de reacties op deze rapportages.
Verder zorg je voor het klaarzetten en beheren van inkooporders, ondersteun je bij contractbeheer en bij aanbestedingen, bijvoorbeeld door het verzamelen van de juiste documentatie. Ook onderhoud je communicatie met onze leveranciers over offertes, afspraken en contracten.
Waarom jij?
Gedreven, besluitvaardig, nauwkeurig en een klantgerichte houding zitten in jouw DNA. Onze medewerker inkoopadministratie staat stevig in de schoenen en is communicatief sterk. Je hebt geen enkele moeite met deadlines en tijdsdruk en je houdt ervan om samen het beste resultaat te bereiken. En natuurlijk ben jij enthousiast. Zo enthousiast dat je iedereen om je heen daarin meeneemt.
Wat je meebrengt

Je gaat aan de slag voor…
… onze vestiging in Nieuwegein
Onze vestiging in Nieuwegein. Op deze vestiging werken nuchtere en betrokken vakspecialisten uit heel het land. Samen werken we aan de mooiste projecten in utilitaire en woningbouw; van moderne woontorens tot hypermoderne zorglocaties. Past dit bij jouw mentaliteit en ambities? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet!
Waarom wij?
Ga je aan de slag bij Trebbe? Dan werk je bij een ontwikkelende bouwer die tot de top van Nederland behoort en actief is in alle disciplines binnen de bouw. Bij ons werk je aan toonaangevende projecten binnen een nuchter en betrokken team. Persoonlijke aandacht, humor en passie voor onze projecten staan bij ons centraal. Wij bieden jou:
- Een aantrekkelijk salaris, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en werkzekerheid bij een solide bedrijf
- Balans tussen werk en privé, want jouw welzijn is belangrijk.
- Ruimte voor persoonlijke groei en de nieuwste technieken.
- Werken aan de mooiste projecten.
- Een plek in een team dat samen successen viert.
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw expertise in te zetten.
Klaar voor een nieuwe baan?
We snappen het als je enthousiast bent geworden en direct wilt solliciteren als medewerker inkoopadministratie. Klik dan op de knop ‘solliciteer’ of mail jouw cv eventueel voorzien van motivatie naar Daan Eggink, onze recruiter. Heb je nog vragen? Dan kun je bellen of appen met Daan en wie weet start jij dan bij Trebbe met je nieuwe baan 😉. Wil je meer weten over Trebbe of eerst meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Dimitri Veldhoen, adjunct-directeur.
Daan Eggink
Recruiter

Dimitri Veldhoen
Adjunct-directeur
